top of page

چگونه از یک خال کوبی جدید مراقبت کنیم



شما جوهر گرفته اید…

درد داشت؟ عمری طول کشید؟ آیا شما آن را دوست دارید؟ سوالات زیادی در مورد اثر هنری جدید شما در حال حاضر همه از شما می پرسند. اما آیا کسی از شما پرسیده است که آیا می دانید چگونه از آن به درستی مراقبت کنید؟ هرگز نترسید، 5 نکته برتر ما برای یک خال کوبی جدید به شما کمک می کند نه تنها آن را سالم نگه دارید، بلکه به طولانی شدن عمر آن نیز کمک می کند.

به هم نخورید

همه می خواهند جوهر جدید شما را ببینند. سعی کنید و در برابر وسوسه ی ادامه دادن آن و نشان دادن آن به همه مقاومت کنید. هر پوششی را برای مدت زمان مشخص شده توسط هنرمند خود نگه دارید. آن را برای نشان دادن مردم و بازگرداندن آن ادامه ندهید. مخفی نگه داشتن آن برای مدت کمی طولانی تر، خطر عفونت و جای زخم را کاهش می دهد. همچنین مطمئن شوید که با پارچه های شما تماس نگیرد و ساییده نشود.

آن را تمیز نگه دارید

قبل از شروع به برداشتن بسته بندی، مطمئن شوید که دستانتان تمیز و خشک هستند. به خوردن پیتزا فکر کن، فلفل قرمز روی انگشتانت، چشمت را بمالی... ببین با این به کجا می روم؟ بنابراین، مطمئن شوید که همه شما تمیز و خشک هستید تا چیزی که نباید وجود داشته باشد وارد کنید. خالکوبی را به آرامی با یک صابون بدون عطر بشویید، crocwash ما عالی است. مالش یا مالش ندهید، این فقط آسیب می‌زند.

آن را پوشیده نگه دارید

بیرون رفتن در آفتاب و فلاش زدن آن گوشت تازه جوهر شده وسوسه انگیز است. اما تا زمانی که تارت شما بهبود پیدا کند سعی کنید آن را با لباس های گشاد و دور از آفتاب بپوشانید. از شنا کردن یا حمام طولانی خودداری کنید و سعی کنید پوست خود را تا حد امکان خشک نگه دارید.

آن را مرطوب نگه دارید

در روز 2/3، خالکوبی شما ممکن است ظاهری کدرتر داشته باشد و دارای چند دلمه باشد. نگران نباشید، طبیعی است، این فقط بهبودی پوست شماست. آن را تمیز نگه دارید و از یک مرطوب کننده بدون عطر و الکل مانند Croclite ما استفاده کنید. این ترکیبات طبیعی جوان کننده پوست است که شرایط درمانی مطلوب را برای خالکوبی شما تضمین می کند.

انتخاب نکنید

می دانیم، خارش دارد! در برابر وسوسه خراشیدن آن مقاومت کنید. تشکیل پوست حساس جدید را شکسته اید. این خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد و می تواند زخم های بدی ایجاد کند که لپه جدید دوست داشتنی شما را خراب می کند. با Croclite یا CrocOil ما آن را تمیز و آرام نگه دارید.

بسته به اندازه و پیچیدگی خالکوبی شما ممکن است چندین هفته طول بکشد تا بهبود یابد. مطمئن شوید که روال شستشو و مرطوب کننده خود را حفظ می کنید. اگر خارج از خانه هستید، چرا پات‌های duo ما را امتحان نکنید. گلدان‌های کوچک هوشمندانه‌ای که می‌توانید در حال حرکت آن را درمان کنید، یک ظرف شستشو و یک گلدان کروکلیت.

هرچه پوست خود را مرطوب تر نگه دارید، رنگ های شما در مدت زمان طولانی تری زنده تر خواهند بود. خالکوبی هایی که دارای رنگ زیاد هستند در صورت قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می توانند محو شوند، بنابراین مطمئن شوید که از کرم ضد آفتاب خوب استفاده می کنید. اگر رنگ‌های شما کمی محو می‌شوند، به حالت مرطوب‌کننده برگردید. یک بار در روز از کروکلایت یا CrocOil برای بازگرداندن رنگ‌ها استفاده کنید. p>

در مورد تورم یا درد در خالکوبی جدید نگرانی دارید؟ همیشه برای دیدن هنرمند خود برگردید و از او بخواهید که شما را بررسی کند. آنها در کاری که انجام می دهند متخصص هستند و می توانند به شما کمک کنند. آنها می دانند که چقدر طول می کشد تا همه چیز بهبود یابد، بنابراین همیشه به توصیه هایی که در مورد نحوه مراقبت از یک خال کوبی جدید به شما می دهند گوش دهید.

0 comments

Commentaires


bottom of page