top of page

رئالیسم سیاه و خاکستری در هنر خالکوبی: هر آنچه که باید بدانید

خالکوبی شکل پیچیده ای از هنر است و به همین دلیل در سبک ها و تکنیک های مختلف وجود دارد.

بسته به آنچه مشتری می خواهد روی پوست خود نقاشی کند، امکانات سبک بی پایانی وجود دارد که به او کمک می کند پیام خود را بهتر بیان کند.

یکی از محبوب ترین - و چشمگیرترین سبک ها در هنر خالکوبی مدرن، رئالیسم است. این تکنیک خاص برای تحقق پرتره های عکاسی واقع گرایانه عالی است، اما نیاز به آموزش باورنکردنی دارد و همه هنرمندان قادر به انجام آن نیستند.

امروز ما شما را از طریق یک سفر دیدنی برای کشف رئالیسم خالکوبی و اینکه چرا پیدا کردن هنرمند مناسب برای آن ضروری است راهنمایی می کنیم…


رئالیسم چیست؟ و چگونه به یک سبک تاتو تبدیل شد؟

رئالیسم به عنوان یک سبک هنری در اواخر قرن نوزدهم در فرانسه شروع به توسعه کرد. این جنبش که به‌عنوان همتای رمانتیسیسم متولد شد، بر ارائه تصویری صادقانه از واقعیت آن‌گونه که هست تمرکز می‌کند، نه اینکه چگونه آن را درک می‌کنند. این در سبک خالکوبی به روشی نسبتاً طبیعی تکامل یافت، زیرا مردم از این فکر می کردند که عکس مورد علاقه خود را روی بدن خود بیاورند.

خالکوبی از همان ابتدا نقش مهمی در کمک به افراد برای بیان احساسات و باورهای خود به شکلی هنرمندانه داشته است. برخی ممکن است تصمیم بگیرند که پوست خود را به روشی نمادین و با استفاده از سوژه های پیشنهادی تزئین کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است ترجیح دهند یک پرتره واقع گرایانه از کسی یا چیزی که دوست دارند به دست آورند.

به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی برای آنچه می خواهید روی پوست خود ببینید وجود ندارد!

یکی از رایج‌ترین نمونه‌های خالکوبی‌های واقع‌گرایانه، خالکوبی‌هایی است که افراد برای احترام یا به یاد آوردن یکی از اعضای خانواده‌شان انجام می‌دهند: هر چه باشد، این تکامل طبیعی حمل عکس عزیزانتان در کیف پولتان است!

اما لزوماً برای به دست آوردن یک قطعه به سبکی که از آن لذت می برید نیازی به دلیل فلسفی ندارید: گاهی اوقات بیشتر به یک سبک خاص تمایل پیدا می کنید تا سبک دیگر.


رئالیسم سیاه و خاکستری: همه آنچه باید بدانید...

هنگام صحبت در مورد رئالیسم خالکوبی، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و سوالات زیادی که ممکن است مشتری قبل از انجام آن داشته باشد.

بیایید با گفتن این نکته شروع کنیم که اگرچه انواع مختلفی از ژانر رئالیسم - یا فوتورئالیسم - وجود دارد، اما وقتی در مورد آن صحبت می شود، مردم معمولاً به رئالیسم سیاه و خاکستری فکر می کنند.

در اینجا همه چیزهایی است که باید قبل از انجام کار واقعی خود بدانید…


شماره 1 یک خالکوبی واقع گرایانه چگونه به نظر می رسد؟

همانطور که از نام ممکن است نشان دهد، یک قطعه واقع گرایانه با هدف به تصویر کشیدن واقعیت آن گونه که هست بدون هیچ گونه عنصر یا نماد ماوراء طبیعی است. این بدان معنی است که معمولاً یک خال کوبی واقعی سیاه و خاکستری مانند یک تصویر سه بعدی از موضوعی است که برای قطعه خود انتخاب کرده اید.

اما یک خال کوبی واقع گرایانه به دور از اینکه تصویری غیرعادی از واقعیت باشد، می تواند احساسات باورنکردنی را از طریق استفاده عاقلانه از سایه ها و تکنیک های ترکیبی منتقل کند.

علیرغم فقدان عناصر ماوراء طبیعی، یک اثر هنری سیاه و خاکستری می تواند طیف وسیعی از احساسات را القا کند، به خصوص اگر سوژه انتخاب شده یکی از اعضای خانواده باشد که دیگر در بین شما نیست.

از سوی دیگر، یک خالکوبی واقع گرایانه ضعیف می تواند نوعی خجالت باشد.


شماره 2 آیا مانند سبک های دیگر دوام خواهد داشت؟

وقتی صحبت از آثار هنری رئالیستی سیاه و خاکستری به میان می‌آید، بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند که آنها متفاوت از سبک‌های دیگر مستعد پیری هستند. و اشتباه نمی کنند!

بیایید با بیان چیزهای بدیهی شروع کنیم: همه سبک های خالکوبی به طور متفاوتی درک می شوند. در مورد خالکوبی های سنتی قدیمی، طرح خود را به طور ایمن در یک طرح سیاه و سفید برجسته می بینید.

در حالی که برای یک قطعه واقع گرایانه، جایی که واقعیت آن طور که هست به تصویر کشیده می شود - و هیچ کس در زندگی واقعی طرح برجسته ای ندارد - این وجود ندارد. قطعات واقع گرایانه از طریق سایه زدن، هایلایت انجام می شوند و نسبت به سبک های دیگر بسیار کمتر "پایدار" به نظر می رسند.

روشی که در آن خالکوبی شما پیر می شود به عوامل زیادی بستگی دارد، از هنرمند تاتو و موضوعی که انتخاب کرده اید و به مراقبت های بعدی ختم می شود.

به طور کلی، یک قطعه رئالیستی سیاه و خاکستری که به خوبی اجرا شده باشد، مانند سبک های دیگر پیر می شود.


شماره 3 آیا یک خالکوبی واقع بینانه بیشتر آسیب می زند؟

سوال رایج دیگری که هنگام انجام یک خال کوبی جدید مطرح می شود این است که چقدر به آن آسیب می رساند و آیا سبک های خاصی بیشتر از سایر سبک ها صدمه می زند.

خالکوبی، به طور کلی، تمایل به آسیب است. درد ناشی از گرفتن جوهر جدید می تواند از یک احساس سوزش آزاردهنده تا یک درد ناتوان کننده که حتی می تواند باعث بیهوش شدن شما شود متغیر باشد.

در حالی که بسیاری از علاقه مندان به خالکوبی فکر می کنند که درد یک بخش اساسی از فرآیند است، دیگران برای اجتناب از احساس هر چیزی تلاش زیادی می کنند.

اینکه آیا خالکوبی واقع گرایانه شما قرار است صدمه بزند و چقدر به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال، درد بسته به ناحیه‌ای از بدن که روی آن جوهر می‌گیرید و اینکه روی بافت اسکار باشد، متفاوت است.

یک خالکوبی نیز بسته به دست هنرمند ممکن است کمتر یا بیشتر آسیب ببیند. هیچ روش علمی برای تعیین اینکه آیا یک خال کوبی واقع گرایانه بیشتر یا کمتر از سایر سبک ها صدمه می زند وجود ندارد، اما اجازه دهید بگوییم که فقدان طرح و رنگ های برجسته می تواند در واقع این سبک را به یکی از کم دردسرها تبدیل کند! کرم فرآیندی که هنرمند استفاده می‌کند می‌تواند به آرام کردن پوست، کاهش قرمزی و حفظ احساس صافی پوست برای مدت طولانی‌تری کمک کند، و در مناطق سایه‌دار بسیار مفید است.


شماره 4 چه مدت طول می کشد تا آن را انجام دهید؟

خالکوبی های واقع گرایانه به شدت به نمایش جزئیات ظریف و انتقال احساسات از طریق سایه هایی که به سختی اجرا شده اند متکی هستند. با توجه به جزئیات محور بودن، جای تعجب نیست که انجام آنها نسبت به سایر سبک ها بیشتر طول بکشد!

اما باز هم، همه چیز به اندازه اثر هنری، موضوع و هنرمند خالکوبی بستگی دارد.


شماره 3 خالکوبی واقعی سیاه و خاکستری چقدر هزینه دارد؟

یک بار دیگر، صحیح ترین پاسخ این است: "بستگی دارد".

اول، این بستگی به هنرمند خالکوبی شما دارد: آیا آنها نرخ ساعتی را دریافت می کنند یا خیر، و اگر بله، چقدر است. برای کارهای بزرگتر، اکثر هنرمندان نرخ روزانه یا نصف روزانه را دریافت می کنند. برای قطعات بزرگتر یا دقیق تر، ممکن است چندین نشست لازم باشد.

سپس، بستگی به موضوع دارد. سوژه‌های کوچک‌تر زمان کمتری می‌برند و حتی اگر خالکوبی‌تان ساعت‌ها از شما شارژ نمی‌کند، بدیهی است که هزینه آن بسیار کمتر از یک آستین کامل است.

در این مورد با هنرمند خالکوبی که از قبل انتخاب کرده اید صحبت کنید.


شماره 6 آیا مراقبت های پس از آن تفاوتی دارد؟

مراقبت های بعد از انجام هر جوهر جدید یک بخش ضروری است. بسیاری از خالکوبی ها به دلیل اینکه به درستی درمان نشده اند، پیر نمی شوند و این مایه شرمساری است.

این حتی برای خالکوبی‌های واقع‌گرایانه ضروری‌تر است، که اگر درست درمان نشود، ممکن است سریع‌تر محو شوند.

مراقبت پس از خالکوبی مناسب با هدف التیام و جوانسازی پوست شما بعد از هر جلسه انجام می شود و با انجام این کار تضمین می کند که هر رنگی مانند زمانی که از استودیو خالکوبی خارج می شوید زنده بماند.

طیف وسیعی از محصولات مراقبت بعد از ما سرشار از مواد ارگانیک است که اثرات شفابخش و تسکین دهنده باورنکردنی بر روی پوست های حساس و خالکوبی شده دارد.


پیدا کردن یک ایده خوب برای خالکوبی واقعی خود…

یک قدم اساسی که باید قبل از هر خالکوبی جدید برداشته شود، انتخاب موضوع مناسب است: اگر گفته شود هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست، مطمئناً در مورد خالکوبی صدق نمی کند!

اگر می خواهید یک قطعه واقع گرایانه انجام شود، به معنای واقعی کلمه امکانات بی شماری دارید. برخی از محبوب ترین گزینه ها عبارتند از:


# 1 موضوعات طبیعی

سوژه های طبیعی مانند گل ها و مناظر سوژه مناسبی برای یک خال کوبی سیاه و خاکستری واقع گرایانه هستند. حیات وحش و حیوانات در حال فعالیت یا در زیستگاه طبیعی خود سوژه های شگفت انگیزی را ایجاد می کنند زیرا جزئیات می تواند نفس گیر باشد.


# 2 عزیزان

خالکوبی ها اغلب برای کسانی که آن را دارند معنای نمادین دارند. خالکوبی های واقع گرایانه عزیزان به عنوان نوعی بزرگداشت بسیار رایج است، اما همچنین به عنوان راهی برای اینکه بتوانید به همه نشان دهید که خانواده شما چقدر برای شما دوست داشتنی و عزیز هستند.


# 3 حیوانات خانگی

چه کسی حیوانات خانگی خود را دوست ندارد؟ بسیاری از ما حتی تصاویر آنها را در اطراف خود حمل می کنیم تا آنها را به همه دوستان و همکارانمان نشان دهیم. با گرفتن یک پرتره واقع گرایانه از حیوانات خانگی خود می توانید خاطره آنها را تا مدت ها پس از گذشت آنها حفظ کنید.


# 4 اشتیاق

هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید به عنوان یک خالکوبی واقع گرایانه انجام دهید وجود ندارد و برای برخی، این به معنای دریافت قطعه ای است که به علایق آنها احترام می گذارد. می توانید پرتره های واقعی صحنه های فیلم، بازیگران، اشیاء و موضوعات مذهبی را پیدا کنید.



چگونه برای خالکوبی بعدی خود آماده شوید …

آماده سازی کلید است. هنرمند مناسب را بیابید و با محصولات مراقبتی به پوست خود عشق بورزید، محصولاتی که می توانند برای آماده کردن بدن شما برای قطعه جوهر جدید استفاده شوند. اگر پوست خشکی دارید یا از اگزما یا پسوریازیس رنج می برید که توصیه نمی شود مستقیماً روی آن خالکوبی کنید، این امر به ویژه مهم است. فراموش نکنید که نگاهی به طیف وسیعی از محصولات مراقبت های پس از تتو بیندازید و مطمئن شوید که آثار هنری شما به درستی بهبود می یابند و در حین بهبودی پر جنب و جوش باقی می مانند.


پیدا کردن هنرمند مناسب…

در یک خال کوبی واقع گرایانه، هنرمند امری اساسی است، زیرا هیچ چیز بدتر از داشتن یک تکه واقع گرایی ناقص روی پوست شما نیست که به راحتی قابل تعمیر یا پوشاندن نباشد.





0 comments

Comentarios


bottom of page